Musikalische Selbstdarstellung

von Sixshooter, 20.11.08.

Sponsored by
Gravity Stands
  1. Sixshooter

    Sixshooter Registrierter Benutzer

    Im Board seit:
    02.07.06
    Zuletzt hier:
    8.08.13
    Beiträge:
    44
    Ort:
    Bodensee
    Kekse:
    103
    Erstellt: 20.11.08   #1
    In der Hoffnung, dass es sowas nicht schon gibt (ja, ich hab die Suche benutzt), eröffne ich diesen Thread hier!



    1) Bist du männlich oder weiblich?

    2) Wenn du etwas zu der Person sagen könntest, die du magst, was wäre das?

    3) Wo wärest du jetzt in diesem Moment gern?

    4) Was denkst du über deine besten Freunde?

    5) Irgendwelche Ratschläge?

    6) Was würdest du jetzt in diesem Moment gern tun?

    7) Was denkst du über Drogen und Alkohol?

    8) Wenn du etwas zu deinem Feind sagen könntest, was wäre das?

    9) Was tust du normalerweise Freitag Abend?

    10) Bist du für den Weltfrieden?

    11) Was denkst du über deinen Job?

    12) Wie fühlst du dich grade?

    13) Dein momentanes Liedblingslied?

    14) Irgendwelche abschließenden Worte?


    Joa, damit ihr seht, wie's funktioniert fang ich gleich mal an!


    1) Bist du männlich oder weiblich?
    "He was turned to steel
    in the great magnetic field
    When he travelled time
    for the future of mankind"
    Black Sabbath - Iron Man

    2) Wenn du etwas zu der Person sagen könntest, die du magst, was wäre das?
    "Can I sit next to you, girl?"
    AC/DC - Can I Sit Next To You, Girl?

    3) Wo wärest du jetzt in diesem Moment gern?
    "Dort wo der Horizont
    Sich mit dem Meer verbindet"
    In Extremo - Horizont

    4) Was denkst du über deine besten Freunde?
    Through these fields of destruction
    Baptisms of fire
    Ive watched all your suffering
    As the battles raged higher
    And though they did hurt me so bad
    In the fear and alarm
    You did not desert me
    My brothers in arms
    Dire Straits - Brothers In Arms


    5) Irgendwelche Ratschläge?
    Oh Brüder wir feiern bis zum Morgengrauen
    Mit Wein und mit Bier, mit Met und mit Frauen
    Heut' will ich vergessen des Lebens Leid
    So lasset uns saufen, es ist an der Zeit
    Black Messiah - Sauflied

    6) Was würdest du jetzt in diesem Moment gern tun?
    Doch wenn ich trume dann bin ich frei und streif auf Feuerschwingen durch die Ewigkeit
    Die Apokalyptischen Reiter - Wenn ich träume

    7) Was denkst du über Drogen und Alkohol?
    Beer, beer
    I want beer
    From beer I get really drunk
    Korpiklaani - Beer Beer

    8) Wenn du etwas zu deinem Feind sagen könntest, was wäre das?
    For all the times you've let me down
    I'll crush your face into the ground
    Revenge!
    Unleashed - Revenge

    9) Was tust du normalerweise Freitag Abend?
    Oh Brüder wir feiern bis zum Morgengrauen
    Mit Wein und mit Bier, mit Met und mit Frauen
    Heut' will ich vergessen des Lebens Leid
    So lasset uns saufen, es ist an der Zeit
    Black Messiah - Sauflied
    Da passt das wieder super ;D

    10) Bist du für den Weltfrieden?
    -

    11) Was denkst du über deinen Job?
    No more pencils
    No more books
    No more teacher's dirty looks
    Alice Cooper - Schools Out
    Nja, nach'm Abi dann... und nach dem eventuellen Studium..

    12) Wie fühlst du dich grade?
    Where ever my path may lead
    My ghosts will always follow me
    Wyrd - My Ghosts

    13) Dein momentanes Liedblingslied?
    Two figures ride towards the sunset.
    Searching for truth, only one shall return.
    Bring it down, tonight.
    Reprisal for our loss.
    We are the nightmare, the chosen silence.
    We are the night.

    Three words to praise the reached.
    Those wretched eyes of the drowning man.
    This timeless lie won't stand.
    This timeless lie won't stand.
    Caught in the dream of this midnight stare.
    These are our past sins, we are the nightmare.
    When shame and deceit lay too close to me...
    This was your worse sin, now it's my nightmare.

    [Solo: Malone]
    [Solo: Knight]

    Bring it down, tonight.
    Reprisal for our loss.
    We are the nightmare, the chosen silence.
    We are...

    The night fell swiftly in the shade of shame, cloaked in deceit.
    Blind to all except the wretched eyes of the drowning man.

    Two figures ride towards the sunset.
    Searching for truth, only one can survive the wrath of deceit.
    Flowing in our veins, drowning our last breath.

    Bring it down, tonight.
    Reprisal for our loss.
    We are the nightmare, the chosen silence.
    We are the night.

    Caught in the dream of this midnight stare.
    These are your past sins, we are the nightmare.
    When shame and deceit lay too close to me...
    This was your worse sin, now it's my nightmare.

    Caught in the dream of this midnight stare.
    These are your past sins, we are the nightmare.
    When shame and deceit lay too close to me...
    This was your worse sin, now it's my nightmare.
    Arsis - We Are The Nightmare
    Zumindest ein Lied eines neueren Albums, dass ich mag..

    14) Irgendwelche abschließenden Worte?

    John Cage - 4'33"


    Viel Spass den Leuten die Lust haben das auszufüllen ;)
     
  2. Guitar Pro Fan

    Guitar Pro Fan Registrierter Benutzer

    Im Board seit:
    18.11.07
    Zuletzt hier:
    15.06.09
    Beiträge:
    44
    Kekse:
    10
    Erstellt: 23.11.08   #2
    Das ist ein wirklich sehr interessantes Thema! Ich hoffe es machen noch mehr Leute mit. :great:

    Also:

    1) Bist du männlich oder weiblich?
    "I was a highwayman. Along the coach roads I did ride
    With sword and pistol by my side
    Many a young maid lost her baubles to my trade
    Many a soldier shed his lifeblood on my blade"
    Johnny Cash - Highway Man

    2) Wenn du etwas zu der Person sagen könntest, die du magst, was wäre das?
    "She was the best damn woman I had ever seen
    She had the sightless eyes"
    AC/DC - You Shook Me All Night Long

    3) Wo wärest du jetzt in diesem Moment gern?
    "Über den Wolken muss die Freiheit wohl grenzenlos sein
    alle Ängst alle Sorgen sagt man blieben darunter verborgen und dann
    würde was uns groß und wichtig erscheint plötzlich nichtig und klein"
    Dieter Thomas Kuhn - Über den Wolken

    4) Was denkst du über deine besten Freunde?
    "We are the champions - my friends
    And well keep on fighting - till the end -
    We are the champions -
    We are the champions"
    Queen - We Are The Champions

    5) Irgendwelche Ratschläge?
    "Ride on, looking for a truck
    Ride on
    Ride on, keep on riding
    Riding on and on and on"
    AC/DC - Ride On

    6) Was würdest du jetzt in diesem Moment gern tun?
    -

    7) Was denkst du über Drogen und Alkohol?
    "Mama take this badge from me I can't use it anymore"
    Guns´N´Roses - Knockin on Heavens Door

    8) Wenn du etwas zu deinem Feind sagen könntest, was wäre das?
    "If you want blood, you got it
    If you want blood, you got it
    Blood on the sheets, blood on the rocks
    Blood in the gutter, give my last drop
    You want blood, you got it"
    AC/DC - If You Want Blood

    9) Was tust du normalerweise Freitag Abend?
    It's a Saturday night and I'm home alone
    With the music on quiet I'm flying solo
    Then my feet start moving to the sound of the beat
    Put the music up loud hear it in the street
    Then the neighbours start banging on my front door
    Throw the door wide open saying what's your point
    Come on in let's rock this joint
    Queen + Paul Rodgers - Cosmos Rockin

    10) Bist du für den Weltfrieden?
    "Too much love will kill you
    If you can't make up your mind
    Torn between the lover
    And the love you leave behind
    You're headed for disaster
    'cos you never read the signs
    Too much love will kill you"
    Queen - Too Much Love Will Kill You

    11) Was denkst du über deinen Job?
    "It's a hard life"
    Queen - It´s A Hard Life

    12) Wie fühlst du dich grade?
    "You're one in a million
    Oh
    Now
    You're one in a million
    Oh"
    Bosson - On In A Million

    13) Dein momentanes Lieblingslied?
    "There's a lady who's sure all that glitters is gold,
    and she's buying a stairway to heaven
    When she gets there she knows, if the stores are all closed,
    with a word she can get what she came for.
    Ooh, ooh, and she's buying a stairway to heaven.

    There's a sign on the wall but she wants to be sure,
    'cause you know sometimes words have two meanings.
    In a tree by the brook there's a songbird who sings,
    Sometimes all of our thoughts are misgiven.

    Ooh, it makes me wonder
    Ooh, it makes me wonder.

    There's a feeling I get when I look to the west,
    and my spirit is crying for leaving.
    In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
    and the voices of those who stand looking.

    Ooh, it makes me wonder
    Whoah.

    And it's whispered that soon, if we all call the tune,
    then the piper will lead us to reason.
    And a new day will dawn for those who stand long,
    and the forest will echo the laughter.
    If there's a bustle in your hedge row don't be alarmed now,
    it's just a spring clean for the may queen.
    Yes, there are two paths you can go by by, but in the long run,
    there's still time to change the road you're on.

    And it makes me wonder
    Ooh

    Your head is humming and it won't go, in case you don't know.
    The piper's calling you to join him
    Dear lady, can you hear the wind blow, and did you
    know your stairway lies on the whispering wind?
    Oh

    And as we wind on down the road, our shadows taller than our souls,
    there walks a lady we all know who shines white light and wants to show
    how everything still turns to gold.

    And if you listen very hard,
    the tune will come to you at last,
    when all are one and one is all,
    to be a rock and not a roll.

    And she's buying a stairway to heaven."
    Led Zeppelin - Stairway to Heaven

    14) Irgendwelche abschließenden Worte?
    "It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll
    It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll

    If you wanna be a star of stage and screen
    Look out, it's rough and mean

    It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll
    It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll

    It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll
    It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll

    Well it's a long way
    Well it's a long way, you should've told me
    It's a long way
    Such a long way"
    AC/DC - It´s A Long Way To The Top
     
  3. SidSerious

    SidSerious Registrierter Benutzer

    Im Board seit:
    16.05.07
    Zuletzt hier:
    22.07.11
    Beiträge:
    92
    Ort:
    In einem Dorf
    Kekse:
    390
    Erstellt: 12.03.09   #3
    Hey das ist ein cooler Threat! :great:

    1) Bist du männlich oder weiblich?

    Got it! Got it! Dude Looks like a lady! Got it! Got it! Dude Looks Like A Lady

    Aerosmith - Dude (Looks Like A Lady)

    2) Wenn du etwas zu der Person sagen könntest, die du magst, was wäre das?

    So long - I've been looking too hard
    I've been waiting too long.
    Sometimes I don't know what I will find
    I only know it's a matter of time.
    When you love someone - when you love someone

    It feels so right so warm and true -
    I need to know if you feel it too.
    Maybe I'm wrong -
    Won't you tell me if I'm
    coming on too strong?
    This heart of mine has been hurt before
    This time I wanna be sure.

    I've been waiting for a girl like you
    To come into my life.
    I've been waiting for a girl like you

    Foreigner - Waiting For A Girl Like You

    3) Wo wärest du jetzt in diesem Moment gern?

    Easy when you're number one
    Everybody say you're having fun
    Smiling for the public eye
    When your body say you wanna die
    Living on an island
    Looking at another line
    Waiting for my friend to come
    And we'll get high

    Hugh he got a real nice place
    Cruxie gonna be there soon
    And I just want to see his face
    I'm getting lonely in my empty room
    Living on an island
    Working at another line
    Waiting for my friend to come
    And we'll get high

    Passing time away in blue skies
    Thinking of the smile in her eyes
    Easy, it's easy

    Living on an island
    Oh boy, we're having fun
    Living on an island
    Thinking 'bout the things I've done
    Living on an island
    Searching for an other line
    Waiting for my friend to come
    And we'll get high
    Waiting for my friend to come
    And we'll get high
    I said we're gonna get high
    Yeah, we're gonna get high
    We're gonna touch the sky
    sky...sky...sky...sky...sky...sky...

    Status Quo - Living On An Island

    4) Was denkst du über deine besten Freunde?

    When I was young, I never needed anyone, and making love was just for fun.
    Those days were gone
    Living Alone, I think of all my friends are gone, and when I dial the telephone...Nobodys home...

    Celine Dion - All By Myself

    5) Irgendwelche Ratschläge?

    You're working in bars
    Riding in cars
    Never gonna give it for free
    Your apartment with a view
    On the finest avenue
    Looking at your beat on the street
    You're always pushing, shoving
    Satisfied with nothing
    You bitch, you must be getting old
    So stop your love on the road
    All your digging for gold
    You make me wonder
    Yes I wonder, I wonder
    Honey, whaddya do for money?
    Honey, whaddya do for money?
    Where you get your kicks?
    You're loving on the take
    And you're always on the make
    Squeezing all the blood out of men
    They're all standing in a queue
    Just to spend the night with you
    It's business as usual again
    You're always grabbin', stabbin'
    Trying to get it back in
    But girl you must be getting slow
    So stop your love on the road
    All your digging for gold
    You make me wonder
    Yes I wonder, yes I wonder
    Honey, whaddya do for money?
    Honey, whaddya do for money?
    Yeah, whaddya do for money honey, how you get your kicks?
    Whaddya do for money honey, how you get your licks?
    Go
    Yeow
    Honey, whaddya do for money?
    I said, Honey, whaddya do for money?
    oh ho honey
    Oh honey
    Whaddya do for money?
    What you gonna do
    Honey
    Oh yeah honey
    Whaddya do for money?
    What you gonna do?
    Awww, what you gonna do?

    AC/DC - What Do You Do For Money, Honey?

    6) Was würdest du jetzt in diesem Moment gern tun?

    I got pictures of naked ladies
    Lying on their beds
    I whiff that smell and sweet convulsion
    Starts a-Swelling inside my head
    I'm making artificial lovers for free
    I start to howl I'm in heat
    I moan and growl and the hunt drives me crazy
    I fuck like a Beast

    I come round, round i come feel your love
    Tie you down, down i come steal your love
    I come round, round i come feel your love
    Tie you down, down i come steal your love

    W.A.S.P. - Animal (Fuck Like A Beast)

    7) Was denkst du über Drogen und Alkohol?
    Über Alkohol:


    Cling to me, clinging vine
    Just to me, clinging vine
    How I wish those arms
    You're clinging to were mine
    Please come back and cling to me
    Clinging vine

    I can't believe that we're through
    That you're clinging to someone new
    Don't you know he'll never love you
    Like I do (like I do)

    Please come back and cling to me
    Clinging vine

    Bobby Vinton - Clinging Vine

    Über Drogen:

    I don't know just where I'm going
    But I'm gonna try for the kingdom, if I can
    'Cause it makes me feel like I'm a man
    When I put a spike into my vein
    And I'll tell ya, things aren't quite the same
    When I'm rushing on my run
    And I feel just like Jesus' son
    And I guess that I just don't know
    And I guess that I just don't know

    I have made the big decision
    I'm gonna try to nullify my life
    'Cause when the blood begins to flow
    When it shoots up the dropper's neck
    When I'm closing in on death
    And you can't help me not, you guys
    And all you sweet girls with all your sweet talk
    You can all go take a walk
    And I guess that I just don't know
    And I guess that I just don't know

    Heroin, be the death of me
    Heroin, it's my wife and it's my life
    Because a mainer to my vein
    Leads to a center in my head
    And then I'm better off than dead
    Because when the smack begins to flow
    I really don't care anymore
    About all the Jim-Jim's in this town
    And all the politicians makin' busy sounds
    And everybody puttin' everybody else down
    And all the dead bodies piled up in mounds[/I]

    Velvet Underground - Heroin

    8) Wenn du etwas zu deinem Feind sagen könntest, was wäre das?

    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you
    Please put my gland in your hand
    Please put my gland in your hand
    Please put my gland in your hand
    I want to fuck the shit out of you
    Bitch, you better give me some head
    Bitch, you better give me some head
    Bitch, you better give me some head
    I want to fuck the shit out of you
    I'm gonna beat the fuck out of you
    I'm gonna beat the fuck out of you
    I'm gonna beat the fuck out of you
    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you
    I want to fuck the shit out of you

    GG Allin - I want fuck the shit out of you


    9) Was tust du normalerweise Freitag Abend?
    Kann nichts finden sorry.

    10) Bist du für den Weltfrieden?

    Die Verträge sind gemacht,
    und es wurde viel gelacht.
    Und was Süsses zum Dessert
    - Freiheit, Freiheit
    Die Kapelle runtata,
    und der Papst war auch schon da!
    Und mein Nachbar vorneweg:Freiheit, Freiheit
    ist die Einzige, die fehlt!
    Freiheit, Freiheit
    ist die Einzige, die fehlt!

    Der Mensch ist leider nicht naiv
    der Mensch ist leider primitiv
    Freiheit, Freiheit wurde wieder abbestellt!

    Alle, die von Freiheit träumen
    soll'n das Feiern nicht versäumen!
    Sollen tanzen, auch auf Gräbern
    Freiheit, Freiheit
    ist das Einzige, was zählt
    Freiheit, Freiheit
    ist das Einzige, das zählt!

    Marius Müller Westernhagen

    11) Was denkst du über deinen Job?

    Ain't got no job
    Ain't got no work
    Ain't got no coins
    Ain't got no pennies

    Hair - Ain't Got No

    12) Wie fühlst du dich grade?

    Doctor doctor, please
    Oh, the mess Im in
    Doctor doctor, please,
    Oh the mess Im in
    She walked up to me
    And really stole my heart
    And then she started
    To take my body apart

    Livin, lovin, I'm on the run
    Far away from you
    Livin, lovin, I'm on the run
    So far away from you

    UFO - Doctor Doctor

    13) Dein momentanes Liedblingslied?

    (spoken)
    Hello my dear friends!
    Well, here I am on record at last.
    And it feels so wonderful to be here with you on my first album.

    (sung)
    I'm so happy!
    AHA! Happy go lucky me!
    I just go my way,
    living everyday!

    I don't worry!
    Worrying don't agree,
    Things that bother you,
    never bother me!

    Things that bother you,
    never bother me
    I feel happy and fine!
    AHA!
    Living in the sunlight,
    loving in the moonlight
    Having a wonderful time!

    Haven't got a lot,
    I don't need a lot
    Coffee's only a dime
    Living in the sunlight,
    loving in the moonlight,
    having a wonderful time!

    Just take it from me,
    I'm just as free as any daughter.
    I do what I like,
    just what I like,
    and how I love it!

    I'm right here to stay
    When I'm old and gray,
    I'll be right in my prime!
    Living in the sunlight,
    loving in the moonlight,
    having a wonderful time!

    Just take it from me,
    I'm just as free as any daughter.
    I do what I like,
    just what I like,
    and how I love it!

    I'm right here to stay,
    When I'm old and gray,
    I'll be right in my prime,
    Living in the sunlight,
    loving in the moonlight,
    Having a wonderful time!

    (spoken)
    OH! Isn't this a lovely band!
    And what a thrill it is to have them play for me.

    Tiny Tim - Living In The Sunlight, Loving In The Moonlight

    14) Irgendwelche abschließenden Worte?

    This is the end. Beautiful friend.
    This is the end. My only friend the end.

    The Doors - The End
     
  4. Bannockburn

    Bannockburn Registrierter Benutzer

    Im Board seit:
    05.06.06
    Zuletzt hier:
    11.06.20
    Beiträge:
    907
    Ort:
    Kurpfalz
    Kekse:
    9.388
    Erstellt: 12.03.09   #4
    1) Bist du männlich oder weiblich?
    Du weißt ich küsse heiß
    Du weißt ich brenne gleich
    Du weißt das ich immer alles
    alles erreich
    Ich bin ein Mann
    hey jey jey Ich bin ein Mann
    uhua ohja
    denk daran ich bin ein Mann
    Ted Herold - Ich bin ein Mann

    2) Wenn du etwas zu der Person sagen könntest, die du magst, was wäre das?
    Maybe I am different, maybe I'm a fool
    And I wonder if it's worth it
    Trying to find another you
    Edguy - Wasted Time

    3) Wo wärest du jetzt in diesem Moment gern?
    There's a place where everyone can be happy
    It's the most beautiful place in the whole fuckin' world
    It's made of candy canes and planes and bright red choo choo trains
    Bad Religion - You

    4) Was denkst du über deine besten Freunde?
    Searching threw the end of time
    Pain is apart of our history
    Tonight just feels alright
    I would I would die for you
    Travel down till we make it threw
    I would I would die for you
    Pennywise - Die for you

    5) Irgendwelche Ratschläge?
    And if you look away
    You'll be doing what they say
    And if you look alive
    You'll be singled out and tried
    If you take home anything
    Let it be your will to think
    The Offspring - Something to believe in

    6) Was würdest du jetzt in diesem Moment gern tun?
    I'll meet you tonight, in the whispers when no one's around
    Nothing can stop us now.
    Tonight, in the whispers where we won't be found
    Nothing can stop us now...
    AFI - Wester

    7) Was denkst du über Drogen und Alkohol?
    And Billy was a lunatic just barking at the moon
    And his brain was totally wasted
    He then exchanged his friends for a needle and a spoon
    And he threw his future away, yeah
    Bad Religion - Billy

    8) Wenn du etwas zu deinem Feind sagen könntest, was wäre das?
    Gewalt erzeugt Gegengewalt - hat man Dir das nicht erzählt.
    Oder hast Du da auch, wie so oft, im Unterricht gefehlt.
    Jetzt liegst Du vor mir und wir sind ganz allein,
    und ich schlage weiter auf Dich ein.
    Das tut gut. Das mußte einfach mal sein
    Die ärzte - Schunder-Song

    9) Was tust du normalerweise Freitag Abend?
    Hung in your room, swaying, hoping only that you'll see.
    All by myself, I'm alone in such poor company.
    The deeper I think, the deeper I seem to sink.
    I can't stop the insects that are feeding.
    pull the needles from beneath my skin.
    AFI - The Last Kiss

    10) Bist du für den Weltfrieden?
    When all soldiers lay their weapons down,
    Or when all kings and all queens relinquish their crowns,
    Or when the only true messiah rescues us from ourselves...
    Its easy to imagine there will be
    Sorrow... no more
    Bad religion - Sorrow

    11) Was denkst du über deinen Job?
    And the navigator is heading for hell
    Setting off on a journey
    And he'll never return
    And the navigator he rose and he fell
    In quest for heaven
    He'll never return
    Edguy - Navigator

    12) Wie fühlst du dich grade?
    And the rain comes
    And the world is on my head
    Crave the sun
    But I can't get out of bed
    The Offspring - A lot like me

    13) Dein momentanes Liedblingslied?
    When I was wandering in the desert
    And was searching for the truth
    I heard a choir of angels calling out my name
    I had the feeling that my life would never be the same again
    I turned my face towards the barren sun
    Iron Maiden - Rainmaker

    14) Irgendwelche abschließenden Worte?
    You Can't Kill The Metal
    The Metal Will Live On

    Punk-Rock Tried To Kill The Metal
    But They Failed
    As they were smite to the ground

    New-Wave Tried To Kill The Metal
    But They Failed
    As they were stricken down to the ground

    Grunge Tried To Kill The Metal
    JaJaJaJaJa
    They Failed
    As they were thrown to the ground

    AAhhhhhh
    YEAH!
    AAhhhhhh
    YEAH!
    Tenacious D - The Metal

    :great:
     
  5. roemer

    roemer Registrierter Benutzer

    Im Board seit:
    31.05.04
    Zuletzt hier:
    3.04.17
    Beiträge:
    378
    Ort:
    In einer Höhle
    Kekse:
    3.016
    Erstellt: 12.03.09   #5
    1) Bist du männlich oder weiblich?

    Rainbow - Man on the Silver Mountain
    2) Wenn du etwas zu der Person sagen könntest, die du magst, was wäre das?

    The Doors - Come on baby, light my fire

    3) Wo wärest du jetzt in diesem Moment gern?

    CCR - Travelin Band
    4) Was denkst du über deine besten Freunde?

    Kenn da nichts passendes...


    5) Irgendwelche Ratschläge?

    Rory Gallagher - Banker's Blues ;)
    6) Was würdest du jetzt in diesem Moment gern tun?

    Bob Marley - Jammin'
    7) Was denkst du über Drogen und Alkohol?

    Led Zeppelin - Misty Mountain Hop

    8) Wenn du etwas zu deinem Feind sagen könntest, was wäre das?

    Die Ärzte - Ohne dich
    Da fällt mir sonst nix ein. Aber ich hab ja auch keine Feinde :D



    9) Was tust du normalerweise Freitag Abend?

    Randy - Working Class Radio
    10) Bist du für den Weltfrieden?

    Ten Years After - Love to Chane the World Today
    11) Was denkst du über deinen Job?

    Pink Floyd - Biding My Time
    12) Wie fühlst du dich grade?

    Michael Buble - Feeling Good
    13) Dein momentanes Liedblingslied?

    Led Zeppelin - Since I've Been Loving You
    14) Irgendwelche abschließenden Worte?

    Frank Zappa - Don't Eat The Yellow Snow ;)