Song auf "österreichisch" ;)

  • Ersteller matzebub
  • Erstellt am
matzebub
matzebub
Registrierter Benutzer
Zuletzt hier
13.07.19
Registriert
07.08.13
Beiträge
25
Kekse
0
Hi liebe Leute,

ich hab am Sonntag meinen neuen Song "nochdenken" veröffentlicht. Würd mich über Feedbback freuen, falls es Schwierigkeiten mit der Textverständlichkeit gibt, hier die Lyrics. Viel Spaß! :)



Aus dem Fenster schaun tut gut, Aus dem Fenster schaun mocht Mut
Checken wos ois geht, vielleicht a fehlt
Und i foah und i foah, alloa gonz weit weg
I seg a Haus und frog mi wer do drinn lebt und wos der grod redt

Gegenüber vo mir sitzt a Frau, I lochs einfoch o
Sie locht zruck es is verruckt, warum is grod sie, die vor mir huckt
Doch mehr brauchts do ned, i steig aus und i geh Eine in mei Leben, oh, oh wie is des sche

Und donn fong i wieder über Sochen zum nochdenken o, de ned wichtig san – oder doch, donn steh i wieder o
Und bin i traurig, oder denk i einfoch noch?
I wissat ned warum i Traurig sein soid, und drüber denk i jetzt noch!


I denk noch, noch, noch, über vieles übern kommenden Tog
I denk noch, noch, noch, über vieles und warum bin i nu woch?


Spazieren durch Paris, es is bunter ois bei uns
Die Stadt, die lebt – alles is voi mit Kunst
Die Friseure hom nu offen – es is zu 12 in da Nocht
Und i hob heid, heid an super schen Tog verbrocht

Mei Puls is gonz hoch und i denk gonz stoak noch
Über Folgen, Konsequenzen – wo soll des enden?
Und i red drüber mit dir, und jo du host do a gspia (Gespür)
Und jo, danke mir geht’s besser, und des nur, nur wegen dir!

Und donn fong i wieder über Sochen zum nochdenken o, de ned wichtig san – oder doch, donn steh i wieder o
Und bin i traurig, oder denk i einfoch noch?
I wissat ned warum i Traurig sein soid, und drüber denk i jetzt noch!


I denk noch, noch, noch, über vieles übern kommenden Tog
I denk noch, noch, noch, über vieles und warum bin i nu woch?
 
Eigenschaft
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: 6 Benutzer
Absolut nicht meine Musik, aber wirklich toll gesungen und schön gespielt. Auch die Inszenierung gefällt mir!:great::great::great:
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: 1 Benutzer
Hi Matze, oder hi Bub, es is scho a Kreiz mit di Nicknames...;)

Text und Gesang finde ich absolut top :great:. Die Gitarrenbegleitung kommt da nicht ganz mit. Aber da darf ich nicht meckern. Ich kann keinen Pieps sagen, wenn ich versuche Gitarre zu spielen.

Gruß,
glombi
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: 1 Benutzer
Hi Matze, oder hi Bub, es is scho a Kreiz mit di Nicknames...;)

Text und Gesang finde ich absolut top :great:. Die Gitarrenbegleitung kommt da nicht ganz mit. Aber da darf ich nicht meckern. Ich kann keinen Pieps sagen, wenn ich versuche Gitarre zu spielen.

Gruß,
glombi

danke glombi!! :)
 
Hallo Matzebub!
Ein "Gleichgesinnter"!
Ich bin auch im österreichischen, aber im Wiener Dialekt, unterwegs.

Meine Musik ist zwar ganz anders als deine, aber im Dialekt zu singen, ist ganz wunderbar, da fließt es...
liebe Grüße
Gloria
 

Ähnliche Themen


Unser weiteres Online-Angebot:
Bassic.de · Deejayforum.de · Sequencer.de · Clavio.de · Guitarworld.de · Recording.de

Musiker-Board Logo
Zurück
Oben