Zatokrev - Gitarrendiebstahl

camole
camole
Registrierter Benutzer
Zuletzt hier
04.04.24
Registriert
04.10.08
Beiträge
108
Kekse
90
Hallo allerseits,

ich weiß nicht ob man das hier auch posten darf/soll, die Gitarren wurden nicht mir gestohlen, ich hab es nur über die Facebook Seite einer Band mitbekommen, die ich mag...
Daher kann ich auch nicht mehr Angaben machen, als das, was sie geschrieben haben:

Hi Folks. Those 2 guitars got stolen in the night from December 8th to 9th in the center of Nancy (France) after our last show. If somebody knows something about it, or saw both or one of the guitars somewhere, has a suspicion or idea where we could find them, please let us know your thoughts. It's a Takamine Western from the G series and a Dean Avalanche 7 string. See the pics below.. Both guitars mean a lot to us. Apart of their financial value they are connected to many good memories and also they count to our main instruments. Feel free to share this message. Every help is welcome ! Thank you

67766_513920078640056_277335633_n.jpg

Bei Hinweisen usw am Besten direkt bei der Band melden.
--> Facebook

Wenn man hier nur persönliche Diebstähle melden soll, bitte Thema löschen und mein Unwissen entschuldigen ;).
 
Eigenschaft
 

Ähnliche Themen


Unser weiteres Online-Angebot:
Bassic.de · Deejayforum.de · Sequencer.de · Clavio.de · Guitarworld.de · Recording.de

Musiker-Board Logo
Zurück
Oben