Warum ich das Selektieren von Elektrobauteilen Profis überlasse und meinen Ohren vertraue!

Lum
Lum
Registrierter Benutzer
Zuletzt hier
10.05.24
Registriert
05.05.05
Beiträge
3.367
Kekse
67.392
Ernsthaft Leute,

macht euch 'ne eigene Meinung und versucht nicht laienhaft Rückschlüsse von Technologie auf Qualität oder dem subjektivem Endergebnis Klang zu ziehen.
Thomas Blug tourt mit einem Taschenamp, große Metalbands mit 'nem Kemper, andere mit Röhrenfullstacks und ich bin mir sicher irgendwer steckt seine Gitarre direkt in einen Gameboy und hat einen geilen Sound.

Seid allen Technologien aufgeschlossen; aber bitte nicht aus jedem Detail eine Religion mit fluktuierender Meinungspolitik betreiben.

Da alle anderen Threads dieser Art viel länger sind und die Botschaft dadurch seriöser wirkt, habe ich den bavaria-ipsum angeschmissen um etwas mehr Content (im Grantl-Modus, Lesen auf eigene Gefahr!) zu liefern:

Bavaria ipsum dolor sit amet gelbe Rüam ham hod Kaiwe in da naa sei Heimatland so? Haferl ja, wo samma denn is des liab luja nimmds von. Wiesn sog i Weibaleid griasd eich midnand wea nia ausgähd, kummt nia hoam zünftig, bittschön Gaudi. Wiesn Maßkruag des is a gmahde Wiesn i auszutzeln dei a bissal nimmds in da wos Wurschtsolod. Is des liab i bin a woschechta Bayer singan, a Prosit der Gmiadlichkeit des basd scho. Bussal jo mei liberalitas Bavariae Bradwurschtsemmal Marterl nix Gwiass woass ma ned sog i Biakriagal Trachtnhuat amoi sog i! Vergeltsgott scheans Kirwa hogg ma uns zamm Semmlkneedl, vui. Gwiss wui des wiad a Mordsgaudi greaßt eich nachad glacht Bradwurschtsemmal a gwiss Baamwach Bladl d’!Weiznglasl baddscher Breihaus, pfiad de wos Maßkruag Schaung kost nix gschmeidig boarischer Ewig und drei Dog: Biaschlegl fei griasd eich midnand zünftig, .

Kasberlkopf, greißlicha Uhu, Bagaasch, Schdinkadores, Bagaasch, Klaubauf, Schoaswiesn, oide Schäwan, Betonschedl, Schrumsl, Zeeefix, Schachtlhuba, Hornochs, hoit dei damische Goschn, junga Duttara, Hodalumb, Wurznsepp, Grantla, Fegeisen, Gibskobf, du saudamischa, Saufbeitl, Presssack, Hoibschaariga, Bettwanzn, Beißzanga, Zwedschgndatschi, Himmeheagodna, Knedlfressa, elendiger, Klobürschdn, Schwindsüchtl, Grantlhuaba, hoit’s Mei, oide Schäwan, Schachtlhuba, junga Hubbfa, Himmeheagodna, Pimpanell, Aushuifsbaya, Pimpanell, gscherta Hamml, Besnbinda, mit deinen Badwandlfüaß, Charaktasau, schiache Goaß, damischa Depp, Auftreiwa, Schbinodwachdl, Hubbfa!


Bavaria ipsum dolor sit amet hea umma wea nia ausgähd, kummt nia hoam scheans! Hob i an Suri oa jedza des sauba, Marterl allerweil? O’ha da Kini barfuaßat Steckerleis Haberertanz umma Semmlkneedl. Da, hog di hi umma Enzian, Gams von des is schee. Pfenningguat naa o’ha iabaroi Gamsbart Reiwadatschi i moan oiwei! I moan scho aa vui mim glei am acht’n Tag schuf Gott des Bia gscheit Maßkruag, moand Spezi! Is dahoam Semmlkneedl Schdarmbeaga See, jo leck mi. So schee gor is und sei Sauakraud ebba Mongdratzal. Nimmds Goaßmaß ja, wo samma denn, Stubn zua unbandig so wiavui. Nia Buam nia Maibam liberalitas Bavariae hawadere midananda zünftig weida sodala gwihss. Gar nia need i sog ja nix, i red ja bloß heid gfoids ma sagrisch guad middn gscheid, wea ko, dea ko Habedehre heid gfoids ma sagrisch guad Wurschtsolod:

Vielen Dank
 
Eigenschaft
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: 6 Benutzer
Ok, das war jetzt wohl so mit die unnötigste Aufmerksamkeitshascherei die ich seit langem gesehen habe.

Hat aber ja funktioniert wie du siehst.


Viel Erfolg und Gruß
 
Ich finde in den Thread auch keinen Sinn außer "hallo ..beachtet mich ...auch wenn ich nichts neues oder interessantes zu einem Thema zu sagen habe" ...

für sowas ist das Board eigtl. nicht da ! :D (Oder man postet es in den Biergarten ....)
 
Guter Punkt, es müsst ein den Biergarten, so wie die anderen beiden Threads auch. Habe nichts dagegen wenn er verschoben, oder gelöscht wird.

Und nein, Aufmerksamkeit brauche ich nicht :) Weder profiliere ich mich hier noch lenke ich die Aufmerksamkeit auf irgendein, auf mich bezogenes, Merkmal.
Wir haben so viele "religiöse" Diskussionsthreads inzwischen (immer das gleiche, Röhre vs irgendwas) dass ich dachte ein Appell an eine "open-minded" Community mit der Abstraktion raus aus (zu) technischen Details, wäre hilfreich :)

p.s. Danke für's Verschieben!
 
Info: Ich hab mal in den Biergarten verschoben.

Interessante Sprache.

Ein Wort hab ich als Norddeutscher im Text erkannt. Das bayrische Wort für Bier: Maßkruag
:D
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Gefällt mir
Reaktionen: 1 Benutzer
Leider komplett ohne Sinn.
Klingt wie die englischgoogletranslator- E-mails

Wenn dann Moskruag. Bitte:D
 
Hallo,
wenn ich jetzt ganz ehrlich bin, dann finde ich diesen Thread nicht weniger gehaltvoll als viele andere.
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: 4 Benutzer

Unser weiteres Online-Angebot:
Bassic.de · Deejayforum.de · Sequencer.de · Clavio.de · Guitarworld.de · Recording.de

Musiker-Board Logo
Zurück
Oben